onsdag 3 juni 2009

Terminens sista kommentarinlägg

Matte
Ashkan; "Får jag gå på toa?"
Helena; "Nej."
Ashkan; "Vad händer om jag kissar på mig?"
Helena; "Du får torka upp."

Jonas; "Måste inlämningen vara datorskriven?"
Helena; "Nej, sålänge jag kan läsa den."
Jonas; "Då måste den vara datorskirven."

Biologi
Alexandra; "Saker som ser ut såhär brukar kallas träd." (Bild på ett träd)

Emil; "Det jag försöker säga är ... det är en sak som växer där nere ..."

Anton; "Försättsblad." (Foderblad)

Jonas; "Jaha, den gamle räven." (Om Krok Almkvist)

Alexandra; "Det är oftast starr om det inte är gräs."

Testa att säga "Ishavshästsvans" 5 ggr fort.

Annat
Patrik; "Förra veckan snodde en tant min tvättid, och jag var stressad och sur så jag stängde av vattnet, öppnade tvättmaskinen och slängde ut hennes tvätt."

Patrik; "En gång när jag hade fest hemma så började mina grannar kasta blöjor på mig. Då blev jag förbannad och tryckte in en blöja i brevinkastet."

Gammalt;
Kasper; "Igår hade jag kunnat spela WOW hela dagen, för jag lärde mig endå inget som jag hade nytta av idag på provet."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar